czwartek, 31 października 2013

Rozdział 6

                                                      *Lola*
*
Po rozpakowaniu walizek była już 18 .
- W KOŃCU ! - krzyknęła Diana .
- Czego sie tak drzesz ? - powiedziałam śmiejąc się i uderzając ją w ramię .
- Bo tak mi ... - przerwał jej krzyk z dołu. 
- DZIEEEEWCZYYYNYYY !!! -krzyknął Lou .
Schowałyśmy szybko walizki Diany pod łóżko i zeszłyśmy na dół .
- Co się stało ? - zapytałam jak byłyśmy już na dole .
- Kolacja podana . - powiedział Niall wskazując na stół .
Razem z Dianą usiadłyśmy i zaczęłyśmy konsumować kolację .
- To co dzisiaj robimy ? - zapytał Lou .
- Ja jak coś od razu mówię , że zostaje w domu bo przychodzi Danielle. - powiedział Liam .
- A wy dziewczyny ? Może wyjdziemy gdzieś na miasto ? - zwrócił się do nas zielonooki .
- No możemy . - powiedziałam uśmiechając się do niego .
Skończyliśmy jeść kolacje i każdy rozszedł się po pokojach przygotować się na wypad . Podeszłam do szafy i wybrałam jakieś tam coś na małą imprezę .  Poszłam do łazienki i ubrałam się w wybrane ciuchy , włosy wyprostowałam i poprawiłam makijaż . Po tym zeszłam na dół . Trochę się speszyłam bo Zayn i Lou zaczęli gwizdać na mój widok .
- Ojj chłopaki . Bo się zawstydzę . - powiedziałam uśmiechając się .
- Ohh przepraszam . Wybaczysz mi to ? - powiedział Lou klękając przede mną .  
- Ależ tak ! - krzyknęłam , a on mi się rzucił w ramiona . Wszyscy w troje się śmialiśmy jeszcze tak przez 15 minut kiedy zeszła Diana . Wyglądała niby skromnie , ale BOSKO ! Za nią zszedł Harry , poszedł 3 metry przed nią , a nagle obrócił się do niej.
-Woow . Nie wiedziałam , że na miasto trzeba , aż tak wyglądać . - powiedział szczerząc się do niej .
- Najwyraźniej nie myślisz . - powiedziała , uśmiechnęła się do niego i podeszła do mnie .
                    
                                                             * Harry*

Gdy schodziłem na dół zobaczyłem Dianę .. Jaka ona jest BOSKA ! Jest naprawdę piękna i z tego co ją znam to nawet fajna . 
- Idziemy ? - zapytał Lou
- Jasne - powiedziała Lola i wyszła z domu .
*
Gdy już byliśmy na miejscu Niall od razu poszedł w tańce z Lolą , a ja i reszta poszliśmy do loży .
- Pójdę po coś do picia . - powiedział Lou .
- Ja też idę .- powiedział Zayn i podbiegł do Louiego .
-Jak wam się u nas podoba ? - zapytałam Diany .
- Wow . Tyle wam powiem . - powiedziała i się uśmiechnęła . - I niesamowity mam pokój . I w ogóle fajnie tu .
Ja na to tylko się uśmiechnąłem. Do loży weszli chłopacy.
- Skromna dziewojo czy zechcesz ze mną zatańczyć ? - zapytał Diany ze śmiechem Zayn. 
-Dobrze milordzie - powiedziała i z gracją podała mu dłoń po czym poszli na parkiet.
- Harry coś ty jakiś taki ,, Spięty '' - zapytał Lou
- Ja ? Nie.-powiedziałem wymuszając śmiech.
- Harry !! - krzyknął z powagą , ale śmiesznie - Widzę przecież . Chodzi o Diane . Nie ?
- Noo .. Tak . - powiedziałem .- Ale nawet jej nie znam więc wiesz ...




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jakiś taki kiepski ;c
Macie tu moją stronkę :
https://www.facebook.com/pages/One-Direction-Super-Jest-Kto-Ich-Lubi-Ten-The-Best/473000869420444?ref=stream

;)

2 komentarze:

  1. Fajny ;) Kiedy następny? Czekam ;*
    Pozdrawiam
    zapraszam do mnie :
    http://1d-lovka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;) I akurat dodałam nowy ;) I na pewno zajrzę ;)

      Usuń